Formator Antrepenoriatul Social - punct forte în dezvoltarea durabilă a comunităților

Finantat de Uniunea Europeana Suedia Sverige

Anunț concurs

pentru selectarea unui formator

Proiect ”Antrepenoriatul Social - punct forte în dezvoltarea durabilă a comunităților”

TERMENI DE REFERINȚĂ

pentru selectarea

Proiect ”Antrepenoriatul Social - punct forte în dezvoltarea durabilă a comunităților”

Denumirea Grantului "Susținerea organizațiilor neguvernamentale în eforturile de promovare a conceptului de antreprenoriat social"
Titlul acțiunii: Antreprenoriatul Social - punct forte în dezvoltarea durabilă a comunităților
Contract de grant Nr. 1097 din 28 iunie 2023
Scopul proiectului A contribui la ridicarea nivelului de incluziune comunitară a grupurilor de persoane defavorizate prin crearea și dezvoltarea întreprinderilor sociale și extinderea spectrului de servicii oferite de acestea.
Beneficiar AO Asociația pentru Promovarea Antreprenoriatului

Context și cadrul general

AO Asociația pentru Promovarea Antreprenoriatului, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul ”Antrepenoriatul Social - punct forte în dezvoltarea durabilă a comunităților”, realizat în cadrul grantului “Susținerea organizațiilor neguvernamentale în eforturile de promovare a conceptului de antreprenoriat social. Acest proiect este finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est – Europene. Grantul este implementat în cadrul proiectului ”Valorificăm potențialul societății civile pentru dezvoltarea și promovarea antreprenoriatului social în Republica Moldova”, implementat de Fundația Est – Europeană în parteneriat cu Keystone Moldova și Centrul Contact.

Obiectivul general al proiectului

Obiectivul general al proiectului constă în atragerea în acivitățile comunitare a reprezentanților grupurilor defavorizate prin promovarea întreprinderlor și serviciilor sociale.

Scopul serviciilor de formator

Informarea și școlarizarea grupului țintă identificat cu referire la întreprinderile sociale, promovarea ideii și conceptului acestor întreprinderi, posibilității de a activa în cadrul acestor întreprinderi a persoanelor defavorizate, avantajele unor asemenea activități. Sporirea gradului de conștientizare a localnicilor pentru consumul de servicii și bunuri de la întreprinderile sociale.

Sarcini în cadrul activităților proiectului

Formatorul va avea următoarele responsabilități în conformitate cu planul de activități al proiectului:

Activitatea Denumirea activității Responsabilități Rezultate
A.2.1 Sesiuni de informare și școlarizare pentru promovarea activităților comunitare de tip social și implicarea în acestea a reprezentanților grupurilor defavorizate Suport de curs elaborat Sesiuni de informare și instruire realizate Actorii locali instruiți și familiarizati cu modele de afaceri în cadrul întreprinderilor sociale 1. Școlarizarea participanților prin traininguri de profil axate pe domeniul antreprenoriatului social, pe modele de business inovative; 2. Agenda instruirilor și informărilor stabilită; 3. Suport de curs elaborat; 4. 8 traininguri interactive realiazte; 5. Chestionare de evaluare a nivelului de implicare realizate.

Condiții specifice

Persoana va fi încadrată în calitate de formator în baza unui contract de prestare a serviciilor. Persoana selectată va colabora cu echipa proiectului constructiv, transparent, stabilindu-se o comunicare eficientă, axată pe relizarea obiectivelor și scopuului proiectului nominalizat.

Studii necesare

Învățământ superior, absolvit cu o diplomă universitară. Cunoașterea și/sau experiență în consultanță în domeniul economiei. Experiența în domeniul dezvoltării sectorului IMM-urilor va constitui un avantaj.

Experiență

Experiență în consultanță în domeniu de cel puțin 3 ani.

Abilități

  • Persuasiv, încurajător și motivat;
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și orală;
  • Bună cunoaștere a legislației în vigoare a Republicii Moldova;
  • Experiență în utilizarea computerelor și a pachetelor software (MS Word, Excel, etc.), Internet.

Condiții de remunerare

Remunerarea pentru serviciilie acordate va fi efectuată în baza Contractului încheiat, reeșind din numărul de ore de instruire prestate (total 80 ore academice, repartizate pentru 8 cicluri de instruiri a câte 2 zile/ 5 ore academice pe zi). Suma remunerării include taxele și impozitele, achitate de angajat (9% asigurare obligatorie medicală, 12% impozitul pe venit). Taxele aferente remunerării vor fi plătite de angajator (24% contribuții de asigurări sociale de stat obligatorii). Toate taxele și impozitele sunt calculate și transferate conform legislației Republicii Moldova în vigoare. Achitarea va fi efectuată după confirmarea prin documente justificative a realizării serviciilor și semnarea Actului de predare-primire a serviciilor conform planului de activitate pentru luna raportată în MDL cu achitarea concomitentă a tuturor taxelor și impozitelor aferente remunerării.

Procedura de aplicare

Consultanţii interesaţi trebuie să depună următoarele documente în vederea demonstrării gradului de calificare a acestora:

  • CV incluzând date privind experienţa anterioară în proiecte /misiuni similare și rezultatele specifice obţinute;
  • Oferta financiară pentru servicii: 80 ore academice;
  • Opțional: Scrisoare de intenții, care să indice succint motivele pentru care Dvs. sunteţi candidatul optim, viziunea și abordarea procedeelor de lucru;

Criterii de selecţie

Contractul va fi semnat cu aplicantul care va prezenta cea mai bună valorificare a resurselor puse la dispoziţie, luând în considerare următoarele criterii:
1.Calitatea CV-lui - cunoașterea demonstrată a domeniului abordat - experiență anterioară în prestarea serviciilor similare, abordarea profesionistă, analitică, rațională și inovativă.

  1. Oferta financiară rezonabilă

Termenul-limită pentru depunerea dosarului: 03 septembrie2023. 

Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă email: apantreprenor@gmail.com. Asociația își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare confirmative în caz de necesitate.    

md Keystone contact APA